helgen

Vardag♥ // 2014-05-11 // 18:34:04
Igår så hade jag fullt upp hela dagen och därför kunde jag inte blogga.. men jaja tar det nu istället. Igår så hade jag uppvisning med min dansgrupp tycker att det ändå det gick bra alla gjorde så bra vi kunde och vi hade jätte kul! 
 
Efter uppvisningen så åkte jag hem och gjorde vid mig till middag med familjen, Christoffer kom hem också med Emelie och senare på kvällen titta vi på Eurovision. Vinnaren njaa inte min favorit precis men jaja... bryr mig inte så mycket om vem som vinner. Idag så har jag varit med mina föräldrar på sån blommster ställe riktigt tråkigt men då fick jag hämta mina nike skor på centrum som jag hade beställt :D hihi älskar de :$ pusspuss ha en bra kväll :*
 



       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: