sommarjobb

Vardag♥ // 2014-06-19 // 23:49:36
Nu har jag sommarjobbat i 4 dagar på en förskola. Det har varit ett par roliga dagar men jobbiga också. Jag ska berätta allt som har hänt men tyvärr kan inte jag inte nämna några namn på barnen så jag skriver allt anonymt.
dag 1 måndag - fick jag ju träffa alla barnen och personal. Det finns 15 barn och 4 vuxna. Det är jag och en annan tjej som kommer från ju ung i sommar. Måndagen blev inte så mycket mer såklart så lekte man med barnen ute och sandlådan är några väldigt glada för...
dag 2 tisdag - så var det väldigt fint väder så då var vi mycket ute. Försökte lära mig alla namn men ja det är inte lätt att lära sig alla :/ 
dag 3 onsdag -  då åkte vi till ribban och gjorde friskis och svettis gympa. Bussturen blev så himla jobbigt med alla barn och många byten mellan buss och tåg. När vi hade äntligen samlats på ribban så skulle de börja som tur så fick jag ha koll på "lilleman" så jag satt ner hela passet med han i knäet.
dag 4 idag så firade vi midsommar. Vi gjorde en midsommarstång och så dansa vi runt och så sjöng vi. Har varit mycket med "lilleman" och ja han är så liten och han gillar mig verkligen och jag tycker om han så himla mycket så då får jag lite ansvar att ha koll på han.



       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: